flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комітет з питань верховенства права та правосуддя рекомендує парламенту прийняти за основу проект закону про внесення змін до статті 167 Кодексу адміністративного судочинства щодо порядку направлення або вручення судового рішення особам, які беруть участь

26 листопада 2013, 17:58

 Комітет з питань верховенства права та правосуддя рекомендує парламенту прийняти за основу проект закону про внесення змін до статті 167 Кодексу адміністративного судочинства щодо порядку направлення або вручення судового рішення особам, які беруть участь.

 

На засіданні Комітету зазначалося, що законопроект (реєстр. №2116а) спрямований на усунення можливостей осіб, які брали участь в адміністративній справі та були присутні у судовому засіданні, затягувати строк апеляційного оскарження судового рішення, а відтак і набрання ним законної сили.

               

Зокрема, проектом закону пропонується внести зміни до статті 167 Кодексу адміністративного судочинства та передбачити, що у разі проголошення в судовому засіданні лише вступної та резолютивної частин постанови чи ухвали, копія судового рішення надсилається особам, які брали участь у справі, рекомендованим листом з повідомленням про вручення протягом трьох днів з дня його ухвалення чи складення у повному обсязі або у разі їх звернення вручаються під розписку безпосередньо в суді. Якщо копія рішення надіслана представникові, то вважається, що вона надіслана й особі, яку він представляє.

               

Крім цього, пропонується встановити, що особам, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні, копія судового рішення, у разі його ухвалення без застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, надсилається у порядку та строки, передбачені частиною 2 цієї статті.

               

Під час обговорення народні депутати наголошували, що Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради погоджується із запропонованими законопроектом змінами, вважаючи їх обґрунтованими, та за результатами розгляду в першому читанні рекомендує проект закону прийняти за основу.

               

Водночас, члени Комітету звертали увагу на те, що проект відповідно до вимог статті 27 Бюджетного кодексу та статті 91 Регламенту Верховної Ради потребує фінансово-економічного обґрунтування (включаючи відповідні розрахунки), яке не додано до проекту суб'єктом права законодавчої ініціативи. Парламентарії вказували, що надсилання особам, які брали участь у справі, та особам, які не брали участі у справі, але щодо яких суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, їх представникам копій судового рішення рекомендованими листами потребує певних витрат, які здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету.